sobota, 19 października 2013

Nowe rysunki

Cześć,
Pamiętacie mnie jeszcze? Nie zdziwiłabym się gdyby tak nie było.. wiem, strasznie zaniedbałam bloga. Nagłówek powinien być zmieniony 2 miesiące temu, grafik praktycznie w ogóle nie dodaję. Powód jest jak zwykle ten sam- brak czasu i motywacji. 

Mam za to 2 z ostatnio skrobniętych rysunków, które możecie obejrzeć i ocenić:


1) Po prostu oko. Jest w nim trochę błędów, ale myślę, że wyszło całkiem nieźle. Rysowane ołówkiem i pastelami.




2) Czyli dziewczyna z plakatu. Zdecydowanie mój ulubiony. Najbardziej podobają mi się spodnie.



Co myślicie o rysunkach?





                           ~ karienne




       




2 komentarze:

always. pisze...

Rysunki na prawdę świetne :) Ja zaniedbałam trochę rysowanie :( Brak czasu, ale u mnie w większym stopniu przez szkołę :c Oko jest na prawdę śliczne i dziewczyna także :)

karienne/Karina pisze...

Dziękuję :)
U mnie też przez szkołę..no niestety, takie życie ucznia ;(